Автокондиціонер, як і будь-який агрегат, потребує регулярного обслуговування, яке необхідно проводити щорічно.
Якщо кондиціонер перестає холодити, швидше за все, в системі недостатньо фреону і потрібна заправка.
При заправці автокондиціонерів в більшості сучасних авто використовується холодоагент R134a (тетрафторетан), відомий ще як фреон.
Інформація щодо типу холодоагенту вашого автомобіля міститься в сервісній книжці до авто, також ці дані часто вказані на табличці під капотом.
Перед заправкою кондиціонера проводиться огляд і діагностика системи задля уникнення серйозних несправностей кондиціонера і даремно витрачених коштів на заправку, якщо проблема в іншому.
Якщо після заправки кондиціонер не працює, потрібна кваліфікована діагностика і, можливо, навіть ремонт. Тому важливо одразу звертатись в сервіс, який не просто займається заправкою кондиціонерів, а здійснює комплексне обслуговування і ремонт автокондиціонерів.
Діагностика та ремонт автомобільного кондиціонера передбачає перевірку вентиляторів випарника і конденсату; стану шлангів фреонопроводів на наявність перегинів; системи розподілу повітря; зношеності проводового ременя компресора; стану шківів і підшипників; цілісності електричних роз’ємів і запобіжників.
В основному страждає корпус, який вчасно необхідно обробляти спеціальним розчином. В іншому випадку на ньому будуть утворюватися цвіль, грибки і віруси, які можуть завдати шкоди вашому здоров’ю. Якщо при роботі кондиціонера є шум, це говорить про знижену напругу в електромагнітній муфті. Стук або клацання говорить про зношення підшипника чи внутрішні пошкодження компресора.